فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی است و دقیقا مثل دوران دفاع مقدس باید با اراده راسخ بر مشکلات فائق آییم.

پیروزی در جنگ اقتصادی با الگوی دفاع مقدس ممکن است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری، اظهارکرد: دشمنان انقلاب اسلامی با سوءاستفاده از شرایط ابتدای انقلاب صدام را که انگیزه دشمنی با مردم ایران را داشت به جنگ ما فرستادند.

وی افزود: فرماندهی بی نظیر امام خمینی (ره) و اتخاذ تصمیمات مدبرانه ایشان در دفاع مقدس غیر قابل انکار است وهرچه پیش بینی می کردند رخ داد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآورشد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از روز اول به همه گفتند این جنگ فقط با کشوری مثل عراق نیست بلکه ما برابر دنیا ایستاده ایم.

وی بیان کرد: امام راحل در عین صلابت، با فروتنی افتخارات را به خداوند نسبت می دهند تا رزمندگان ما دچار غرور کاذب نشوند.

ملک شاهکوهی تصریح کرد: ایمان، توسل به ائمه اطهار، توکل به خداوند متعال و وحدت کلمه همه مردم با هر مذهب و قومیتی رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: همکاری های بین ارتش و سپاه در دفاع مقدس به اوج خود رسیده بود و همه رزمندگان ما ارتشی و سپاهی را یک لشکر الهی می دانستند.

وی تاکید کرد: ما در دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که می توانیم روی پای خود بایستیم و در مقابل همه مستکبرین عالم ایستادگی کنیم.

ملک شاهکوهی گفت: هشت سال با دست خالی جنگ را پیش بردیم چون هیچکس به ما سلاحی نمی فروخت و بعضاً سیم خاردار هم نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز اما با انگیزه و روحیه و اراده ای که در دفاع مقدس پیدا کردیم موشک نقطه زن با برد دو هزار کیلومتر داریم.

وی یادآورشد: با مشاهده حماسه آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس بود که شعار «ما می توانیم» را سردادیم و طی ۳۰ سال گذشته بعد از پایان جنگ با قدرت پیش رفتیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خاتمه گفت: امروز کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی است و دقیقاً مثل دوران دفاع مقدس باید با اراده راسخ بر مشکلات فائق آییم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار