استاندار گلستان:

حق شناس بابیان اینکه نقش معلمان در فضای کرونا پررنگ تر شد، گفت: اصلی ترین متغیر اثرگذار در مدارس معلمان هستند.

نقش معلمان در فضای کرونا پررنگ تر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (شنبه 5 مهر) در مراسم آغاز سال تحصیلی 99-1400 دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اظهار کرد: تولید معلمان برای دانش آموزان دارند مهمترین و با ارزش ترین محصول در جامعه به شمار می رود.

 

استاندار گلستان ادامه داد: یک معلم در طول سال حداقل با 100 دانش آموز سر و کار دارد و در طول 30 سال خدمت هزاران دانش آموز را تربیت می کند و گاهی با یک رفتار و نصیحت یک معلم زندگی یک دانش آموز تغییر کرده است.

 

حق شناس یادآور شد: مهمترین مرکز آموزشی در استان و کشور مدارس به شمار می روند که اصلی ترین متغیر اثرگذار در این مدارس معلمان هستند.

 

وی افزود: نظام آموزشی و قواعد حاکم بر نظام آموزشی مطلوب به معلمان کمک می کند که بهترین شرایط آموزشی را برای دانش آموزان رقم بزند.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: گرچه کرونا برای کشور یک تهدید بود اما فرصت قدرشناسی برای پزشکان و کادردرمانی فراهم کرد و همچنین در این فضا نقش معلمان پررنگ تر شد.

 

حق شناس افزود: حدود 80 درصد مدارس ما آماده پذیرش دانش آموزان هستند و از نظر شرایط کرونا نسبت به ماه های گذشته وضعیت مطلوبی داریم، در اسفند ماه میزان بیماران بستری به استان گلستان به 370 نفر رسیده بود و در امروز میزان بار بستری بیماران کمتر از 200 نفر است و کادر درمانی برای درمان مردم جانفشانی می کند.

 

وی به تحریم های ظالمانه دشمنان اشاره کرد و گفت: ترامپ وقتی رئیس جمهور آمریکا شد بیان کرد که نخست کالای آمریکایی خریداری کنیم و جنگ ارزی را با چین که سهم جهانی آن در حال افزایش بود به راه انداخت.

 

استاندار گلستان به افزایش تولید گاز در مخزن مشترک ایران با کشورهای همسایه خلیج فارس در فضای تحریم اشاره کرد و گفت: تولید بنزین در کشور در دولت به بیش از 100 میلیون لیتر رسید و تعداد سدهای بزرگ از 100 به 150 عدد افزایش یافت و همچنین تعداد تخت بیمارستان ها از 200 هزار تخت به 300 هزار تخت رسید و این نشان می دهد که در تنگناها نیز می توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار