مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: با مشارکت نیکوکاران و خیرین شهرستان در حال حاضر 78 کلاس درس و یک پژوهش‌سرا در حال ساخت است.

78 کلاس درس و یک پژوهش‌سرا با مشارکت خیرین گنبدی در حال ساخت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ کمال‌الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران گنبدی در ساخت مدارس و تجهیزات آموزشگاهی مشارکت خوبی را اداره آموزش و پرورش داشته و دارند.
وی تصریح کرد: ۱۱ مدرسه طی یکی دو سال گذشته توسط خیرین ساخته و امسال به بهره‌برداری رسیده و ظرف یکی دو ماه آینده همه آنها با هماهنگی خیرین مورد نظر افتتاح می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ساخت پژوهش‌سرا شهرستان توسط خیرین خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ آموزشگاه در قالب ۷۸ کلاس درس و یک پژوهش‌سرا توسط خیرین در حال احداث است و پیش‌بینی می‌شود ظرف یکسال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی بیان داشت: در چند روز گذشته نیز قراردادی بین اداره کل نوسازی مدارس و خیرین شهرستان منعقد شده تا عملیات اجرایی چهار مدرسه دیگر توسط خیرین آغاز شود.
نظرنژاد گفت: در سال تحصیلی جدید ۵۰ کلاس درس دوره ابتدایی و ۲۰ کلاس درس دوره متوسطه افزایش یافته و قرار است اداره کل نوسازی استان نسبت به تجهیز دانش‌آموزی آن با شهرستان مشارکت کند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین با مشارکت اداره کل نوسازی آسفالت محوطه ۱۱ مدرسه حوزه شهرستان گنبدکاووس تا یک‌ماه آینده در دستور کار قرار گرفت.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: با مشارکت آقای قلم‌چی خیر مدرسه‌ساز، مدرسه 12 کلاسه داخل شهر احداث شده که فردا با حضور مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور و مدیران استانی و شهرستانی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار