حسب مکاتبات وبرنامه ریزی های انجام گرفته توسط ستاداقامه نماز کشور در خصوص استفاده ازظرفیت و امکانات دراختیار نیروهای مسلح برای توسعه فضاهای اقامه نماز جلسه کارگروه توسعه فضاهای اقامه نماز راههای مواصلاتی استان گلستان برگزار شد

جلسه کارگروه توسعه فضاهای اقامه نماز راههای مواصلاتی استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، حسب مکاتبات و برنامه ریزی های انجام گرفته توسط ستاداقامه نماز کشور در خصوص استفاده ازظرفیت و امکانات در اختیار برای توسعه فضاهای اقامه نماز جلسه کارگروه توسعه فضاهای اقامه نماز راههای مواصلاتی استان گلستان برگزار شد.

این جلسه در دفتر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان به منظور شناسایی و هماهنگی های لازم جهت احداث مساجد بین راهی برگزار گردید.

قاسم محمدی در این جلسه با اشاره بر لزوم احداث مساجد بین راهی برای استفاده مسافرین و هم استانی ها، گفت: ساماندهی نمازخانه ها و مراکز خدمات بین راهی و ساخت مسجد برای راههای مواصلاتی که فاقد نمازخانه یا مسجد هستند، یک ضرورت است.

مدیر ستاد اقامه نماز با اشاره به اهمیت نماز در جامعه اسلامی گفت: فرهنگ مردم گلستان بر پایه مهمان نوازی است و همین مسئله باید در تمام مراکز خدمات رسانی و نمازخانه های بین راهی خودش را نشان دهد و با توجه به اهمیت عبادت در جامعه باید بهترین مکان و مناسب ترین امکانات را در نمازخانه ها و مساجد بین راهی فراهم‌ کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار