حجت الاسلام دیلم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی ها و رشادت های فرزندان این مرز و بوم در جهت اعتلای کلمه اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی است.

دفاع مقدس یادآور رشادت های فرزندان این مرز و بوم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «نورعلی دیلم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همه اقوام و مذاهب کشورمان با عزت و سربلندی با عرقی که نسبت به خاک مقدسشان داشتند در دوران دفاع مقدس پا به عرصه جهاد گذاشته و از جان خود گذشتند.

 

سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور تصریح کرد: وجود همه این شهدا نشانگر آن است که همه اقوام و مذاهب کشورمان به این خاک مقدس علاقمند هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدای دفاع مقدس در کنار تعصبی که نسبت به خاک و وطنشان داشتند با مسلمان بودن و اعتقاد داشتن به قرآن و پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) در مقابل مستکبرین عالم ایستادگی کردند.

 

حجت الاسلام دیلم با تاکید براینکه، شهدای بزرگوار به وظیفه خود عمل کردند و امروز وظیفه ما است که در مسیر شهدا گام برداریم تا رضایت و شفاعت شهدا شامل حال همه ما شود، گفت: در انقلاب اسلامی به تعداد هر پست و مسئولیت ۷۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردیم و مسئولین باید بدانند پایه های صندلی آنها با خون شهدا پیوند خورده است.

 

وی با اشاره به اینکه، وظیفه ما در قبال جانفشانی های شهدا بسیار سنگین است، افزود: باید در عمل در مسیر شهدا قرار بگیریم و راه و رسم آن عزیزان را ادامه داده و فراموش نکنیم.

 

سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور افزود: با عهدی که با امام راحل و شهدای اسلام، انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت و به ویژه شهدای اهل سنت بسته ایم در جهت ایجاد وحدت، همدلی و زندگی مسالمت آمیز تحت منویات مقام معظم رهبری، گام برداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار