با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان،جلسه واگذاری برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید.

جلسه واگذاری برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، جلسه واگذاری برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی با حضور اعضای استانی در محل دفتر معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

در این جلسه قدرت اله نظری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گلستان ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به مدعوین اظهار داشت: آموزش و پرورش به سبب گستردگی کمی و کیفی و ضرورت خدمات رسانی و سرویس دهی مطلوب بیش از همه دستگاه ها نیاز به خدمات الکترونیک دارد و در این مسیر همکاری لازم را نیز با سایر دستگاههای اجرایی در استان خواهد داشت

نظری با بیان اینکه چنانچه این کارگروه ها بتوانند تفاهم نامه ملی (در سطح وزارت خانه )داشته باشند برنامه ریزی سرعت بیشتری خواهد داشت گفت: فعالیت هایی که مغایر با سند تحول و اسناد بالادستی نباشد قابل واگذاری است. هر چند در این خصوص چالش هایی همچون منابع مالی، تنوع نیاز متقاضیان و عدم نهادینه شدن مطلوب دولت الکترونیک و کامل نبودن زیرساخت ها و سخت افزارها کماکان وجود دارد و سرعت کار در واگذاری را کم می کند.

وی ضمن حمایت قانونمند از واگذاری ها و برون سپاری، خواستار مبادله تفاهم نامه، جلسات و پیگیری های مستمر و زمان بندی شده در خصوص این موارد را مورد تاکید قرار داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار