تجلیل از مربیان برتر مدارس گنبدکاووس، کشف اشیای تاریخی در علی‌آباد و ساخت ۶۶ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، از جمله خبرهای کوتاه روز سه‎ شنبه گلستان است .

تجلیل از مربیان برتر مدارس گنبدکاووس و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از آغاز پروژه بررسی باستان شناسی گورستان تاریخی خالدنبی کلاله برای تعیین عرصه و پیشنهاد حریم آن خبر داد.

**

نماینده حوزه انتخابیه غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت : پوشش ارتباطی و دسترسی به اینترنت در شمال استان و محدوده ۲ شهرستان آق قلا و گمیشان با نواقص و نارسایی‌های بسیاری مواجه بوده و دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد ضعیف است .

**

فرماندار کلاله گفت: تعدادی از کودکان این شهرستان به واسطه فقر مالی، باورهای غلط، بی سرپرستی و بد سرپرستی، درس و مدرسه را رها کرده و ترک تحصیل کرده اند.

ابراهیمی تودرواری اظهار داشت: باید از تمامی ظرفیت ها بویژه بخشداران و دهیاران برای شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل استفاده شود و آنان نیز به کلاس درس بازگردند.

**

رئیس امور جایگاه‌های سی‌ان‌جی گلستان گفت: ۳۳ درصد مصرف سوخت خودروهای سبک این استان به گاز طبیعی فشرده اختصاص دارد.

محمود حقانی گفت: به‌طور متوسط روزانه ۷۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده به ۴۸ هزار خودرو دوگانه‌سوز در گلستان تحویل داده می‌شود.

**

رییس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی‌آبادکتول از کشف و ضبط ۳۵ قلم شیء تاریخی فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

**

رییس شبکه دامپزشکی گنبدکاووس گفت که با تلاش ماموران این اداره و نیز همراهی برخی دستگاه‌های نظارتی و بهداشتی در قالب اجرای طرح‌های نظارتی بر بازار فروش و ایست و بازرسی‌ها، چهار هزار و ۵۰۷ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی تاریخ مصرف گذشته و فاسد طی ۶ ماه نخست امسال دراین شهرستان مرزی کشف و نابود شد.

 نادر گوگلانی اظهار داشت: عمده این فرآورده‌ها شامل گوشت قرمز، مرغ و آلایش خوراکی دام و طیور فاسد بود و در این ارتباط ۳۷ پرونده برای متخلفان تشکیل شد.

**

مراسم تجلیل از ۱۶ عضو انجمن اولیا و مربیان برتر مدارس گنبدکاووس که درسال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ و بر اساس شاخص‌های تعیین شده، عنوان برتر استانی را کسب کرده بودند، برگزار شد.  

**

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: در راستای اجرای طرح تامین مسکن ایتام در کشور ۶۶ واحد برای واجدین شرایط در گلستان احداث می شود که از این تعداد، ۴۰ باب مربوط به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و ۲۲ واحد مربوط به مددجویان بهزیستی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار