مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: گلستان میزبانی افتتاح متمرکز بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل سال ۹۸ در کل کشور را بر عهده دارد.

منازل نوساز سیل ۹۸ کشور به صورت متمرکز در گلستان افتتاح می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سیدمحمد حسینی صبح دوشنبه در نشست با مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد گلستان، اظهارکرد: بنیاد مسکن گلستان میزبانی افتتاح متمرکز بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل سال ۹۸ در کل کشور را بر عهده دارد.

وی با بیان این که این مراسم در اواخر مهرماه برگزار می شود، افزود: در سیل سال ۹۸، هفت هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در گلستان آسیب دیده بود که پنج هزار و ۷۰۰ واحد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تعلق داشت.

حسینی با اشاره به ساخت مسکن محرومان، ادامه داد: هزار و ۶.۷ واحد از سهمیه سه هزار واحدی مسکن محرومان که توسط بنیاد مسکن استان در حال احداث است مربوط به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند.

وی گفت که ۳۳۱ مختص مددجویان واحد بهزیستی و هزار و ۲۸۶ واحد هم مختص مددجویان کمیته امداد است.

حسینی بیان کرد: در راستای اجرای طرح صدور اسناد مالکیت املاک واقع در اراضی بنیاد علوی در ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر، ۴۰ هزار واحد از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲۰ هزار واحد از مددجویان سازمان بهزیستی سنددار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار