نجفی نژاد از حضور معاون علمی ریاست جمهوری با هدف بازدید از طرح ها و دستاوردهای علمی دانشگاه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خبر داد.

حضور معاون علمی ریاست جمهوری در دانشگاه منابع طبیعی گرگان/ بهره برداری مجتمع نوآفرینی در دهه فجر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی نجفی نژاد» در جمع خبرنگاران گفت: دکتر سورنا ستاری، معاون علمی ریاست جمهوری در سفری یک روزه و با هدف بازدید از طرح ها و دستاوردهای فناوری و کارآفرینی هسته های فناوری و شرکت های دانش بنیان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، روز (شنبه، 19 مهر) در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان حضور می یابد.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: دکتر ستاری در این سفر از روند تکمیل بزرگترین مجتمع نوآوری استان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بازدید خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: ساخت مجتمع نوآفرینی در دانشگاه از مهمترین زیرساخت های ایجاد دانشگاه کارآفرین است که با بهره برداری از آن، توسعه نوآوری به ویژه در بخش کشاورزی، آب و انرژی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

 

نجفی نژاد خاطر نشان کرد: این مجتمع با زیربنایی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع در پردیس دانشگاه در حال ساخت است و تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار