فرمانده انتظامی گلستان از کشف کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی در گنبدکاووس خبرداد.

کشف کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ محمدسعید فاضل دادگر اظهارکرد: به دنبال شکایت صاحب یکی از فروشگاه های بزرگ موبایل در گنبدکاووس مبنی بر کلاهبرداری از وی و احتمال دست داشتن یکی از کارمندانش در این زمینه، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: طی بررسی های پلیس مشخص شد، فاکتورهای خرید و فروش گوشی های تلفن همراه با یکدیگر مطابقت نداشته و فردی اقدام به صدور فاکتورهای جعلی و همچنین دستکاری در تعداد اقلام کرده است.

فاضل دادگر تصریح کرد: ماموران با انجام بررسی های تکمیلی به یکی از کارمندان آن فروشگاه مشکوک و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

وی گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود که پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس اعتراف کرد که با دستکاری در فاکتورهای فروش و درج صوری تعدادی گوشی موبایل در آنها و فروش موبایل ها به یک مالخر، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از این فروشگاه کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری یک مالخر و کشف ۱۵ میلیارد ریال از گوشی های آن فروشگاه از مخفیگاه وی، اظهار داشت: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار