مهمترین اخبار حوادث در گلستان را در این بسته خبری بخوانید.

از دستگیری سارق میلیاردی در آزادشهر تا دستگیری باند قماربازان در علی آباد کتول
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهمترین اخبار حوادث امروز در گلستان را در این بسته خبری بخوانید.
 

سارق میلیاردی داروخانه در آزادشهر به دام افتاد

 
سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: بنا بر اعلام مدیر یکی از داروخانه‌های آزادشهر مبنی بر کسری قابل توجه وجوهات دریافتی و احتمال برداشت مبالغ توسط یکی از کارکنان، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: بررسی‌های تخصصی پلیس در این راستا آغاز شد و پس از یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران به سرنخ‌هایی در این خصوص رسیدند.

او گفت: با انجام تحقیقات تکمیلی و اطمینان از اینکه برداشت غیرقانونی مبالغ توسط یکی از کارکنان داروخانه صورت گرفته، طی هماهنگی با مقام قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

سرهنگ دادگر افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جرمی بود که پس از مواجهه با مستندات پلیس اعتراف کرد، طی مدت ۶ سال در بسیاری از روز‌ها مبالغی را با شیوه و شگرد‌های خاص از داروخانه خارج کرده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم به ۲۰ میلیارد ریال سرقت وجه نقد طی این مدت اقرار کرده است، گفت: سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 

انهدام باند قماربازان در علی آباد کتول/ مقابله قاطعانه پلیس با مخلان امنیت جامعه

 
سرهنگ الیاس تازیکه فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: ماموران انتظامی شهرستان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی محل تجمع تعدادی قمارباز شدند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول افزود: طی بررسی‌های تخصصی پلیس مشخص شد در بسیاری از روز‌ها قماربازان در منزل یکی از اراذل و اوباش معروف شهرستان که سوابق متعدد سرقت و شرارت در پرونده دارد تجمع و دست به اعمال مجرمانه می‌زنند که این موضوع نارضایتی اهالی محل را بدنبال داشته است.

سرهنگ تازیکه با اشاره به اینکه متهمان محل اطراف قمارخانه را به سیستم‌های هوشمند تصویری مجهز کرده بودند تا به محض مشاهده پلیس فرار کنند، گفت: در همین راستا و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ماموران موفق شدند تعداد ۲۰ نفر از عوامل اصلی را در قمارخانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: قماربازان در مقر انتظامی اقرار کردند که با استفاده از شگرد‌های خاص اقدام به تحریک و ترغیب افراد به شرکت در مجالس خود کرده و با هدایت به قمارخانه مبالغی را از آنان دریافت می‌کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار