سالاری از وجود ۲۷۵ نیروی شرکتی در شهرداری گرگان خبر داد و گفت: یکسان سازی حقوق نیروهای شرکتی و رسمی باید در سطح ملی پیگیری و حل شود.

​یکسان سازی حقوق نیروهای شرکتی و رسمی باید در سطح ملی پیگیری شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «احمدعلی سالاری» صبح امروز(چهارشنبه 16 مهر) در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به گلایه برخی نیروهای شهرداری در خصوص فاصله حقوقی بین نیروهای شرکتی و قراردادی و یکسان سازی حقوق اظهار کرد: در شهرداری ها و اکثر دستگاه های اجرایی نحوه به کارگیری نیروها به دلیل محدودیت در جذب نیروهای متخصص و غیرمتخصص در بخش های مختلف اداری به شکل های متفاوت اتفاق می افتد و گاهی اوقات برای تأمین نیروی انسانی از ظرفیت شرکت های طرف قرارداد استفاده می شود.

 

معاون توسعه منابع و مدیریت شهرداری گرگان ادامه داد: برای شهرداری گرگان نیروی شرکتی، رسمی و پیمانی تفاوتی ندارد و در هر جایگاهی که باشیم در یک رده و برای خدمت به مردم گام می برداریم.

 

وی تصریح کرد: ما امکان هر گونه افزایش حقوق در قالب قرارداد نیروهای شرکتی که با قرارداد آن با شرکت تأمین نیروی انسانی منعقد شده، نداریم و شهرداری گرگان دسترسی قانونی برای افزایش حقوق نیروهای شرکتی ندارد.

 

سالاری یادآور شد: در صورتی که به کارگیری نیرو به روش های شرکت های تأمین نیرو ممنوع شود این مشکل در سراسر کشور حل می شود اما در شرایط فعلی هیچ دستگاه اجرایی چنین اختیاری را ندارد مگر آنکه این مسئله در سطح ملی حل شود.

 

معاون توسعه منابع و مدیریت شهرداری گرگان از وجود 275 نیروی شرکتی در شهرداری گرگان خبر داد و ابراز داشت: ما با افزایش حقوق نیروها استقبال خواهیم کرد اما این اقدام ما مشروط به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما در حال تلاش هستیم تا روزنه ای را برای افزایش درآمد نیروهای شرکتی پیدا کنیم اما هر روشی که از لحاظ قانون به ما ابلاغ شود ما هیچ مخالفتی برای افزایش دستمزد نیروهای شرکتی در قالب آن قانون نداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار