احتمال اجباری‌شدن ماسک از درب منازل در گرگان، میزبانی بندرترکمن از مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی آزاد کشور و ورود سامانه ناپایدار جوی به استان از جمله خبرهای کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است

احتمال اجباری‌شدن استفاده از ماسک در گرگان و اخبار کوتاه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، فرماندار گرگان گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و احتمال افزایش فعالیت ویروس کرونا، استفاده از ماسک از درب منازل برای همه شهروندان این شهرستان اجباری می شود.

**

همزمان با هفته نیروی انتظامی، پنج پروژه عمرانی شامل ساخت کلانتری، پاسگاه انتظامی و طرح بهسازی ستادی با اعتبار بالغ بر۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

**

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کردکوی از شناسایی تخلف ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی یک شرکت فنی مهندسی در این شهرستان خبر داد.

**

مدیر جهادکشاورزی مینودشت از پلاک و هویت گذاری بیش از ۳۵هزار راس دام در راستای کنترل قاچاق و تنظیم بازار خبر داد.

**

رئیس اداره ورزش وجوانان بندرترکمن گفت: از ۵ آبان ماه بمدت سه روز مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آزاد کشور در این شهرستان برگزار می شود.

**

استاندار گلستان در جلسه کارگروه درآمدهای استان گفت: درآمدهای مالیاتی گلستان در ۶ ماهه اول سالجاری تا ۱۰۳ درصد تحقق یافته در حالی که در ۶ ماهه اول سال گذشته این رقم ۹۰ درصد بود.

**

مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه ناپایدار و مرطوب به استان از اواخر وقت امروز سه شنبه اظهار داشت : در سه روز آینده دمای گلستان ۸ درجه کاهش می یابد.

**

جانشین فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و توقیف دو دستگاه خودرو در معابر ورودی استان خبرداد و گفت در این ارتباط ۴ نفر دستگیر شدند.

**

معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی گلستان از ۵۵۰ هکتار باغات مثمر خرمالو در استان  حدود ۷ هزار تن خرمالو برداشت شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار