دکتر فاضل ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی در نشست تخصصی با اعضای قرارگاه سلامت و پدافند زیستی سپاه نینوا گفت: از ابتدای اسفند بیش از هزار نفر از هم استانی های خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده ایم.

نگرانی ما، آغاز مراسمات عروسی در ماه ربیع الاول است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری بسیج گلستان،دکتر فاضل ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی در نشست تخصصی با اعضای قرارگاه سلامت و پدافند زیستی سپاه نینوا گفت: از ابتدای اسفند بیش از هزار نفر از هم استانی های خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده ایم.

وی با اشاره به این که شرایط کرونا امروز استان نسبت سایر استان ها از وضعیت بهتری برخوردار است اما این شرایط شکننده است، افزود: خوشبختانه موج سوم بیماری کویید ۱۹ که در اکثریت استان ها رخ داده در گلستان شکل نگرفته اما یکی از دغدغه های اصلی ما حفظ وضعیت فعلی است.

فاضل اذعان داشت: یکی از نگرانی های ما این است که با توجه به شروع ماه ربیع الاول مراسمات عروسی شدت بگیرد که این اتفاق می تواند بسیار نگران کننده باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان کرد: تجربه خوبی را با همکاری و همراهی سپاه و بسیج در غربالگری مردمی داشتیم که منجر به تصمیم گیری های دقیق تری برای ما شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار