سومین همایش ملی چالش‌های اقتصاد کلان ایران به منظور آشنایی بیشتر استادان، دانشجویان و پژوهشگران حوزه اقتصاد، مدیریت و حسابداری با مشکلات اقتصاد کشور امروز چهارشنبه به میزبانی دانشکده علوم انسانی دانشگاه گنبدکاووس به صورت مجازی آغاز به‌کار کرد.

همایش مجازی چالش‌های اقتصاد کلان ایران در گنبدکاووس آغاز به‌کار کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عضو هیات علمی دانشگاه گنبدکاووس و دبیر این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: ۸۰ مقاله تخصصی از صاحب‌ نظران و استادان حوزه اقتصاد از مراکز آموزش عالی سراسر کشور به دبیرخانه این همایش یک روزه ارسال شد که با بررسی کمیته داوران تعداد ۴۰ مقاله تایید و برای چاپ در مجموعه مقالات این رخداد علمی مورد پذیرش قرار گرفت.

رضا مظهری افزود: در همایش امروز نویسندگان هشت مقاله از جمله "حسین راغفر" استاد دانشگاه الزهرا و "فرشاد مومنی" استاد دانشگاه علامه طباطبایی به صورت مجازی سخنرانی می‌کنند.

وی، رشد اقتصادی، تورم و بیکاری، فقر و توزیع درآمد، مالیات و نقش آن در تولید و توزیع، عملکرد نظام بانکی درسه دهه اخیر، کارآفرینی و توسعه پایدار، اثرات سیاست تعدیل و خصوصی سازی بر اقتصاد ایران، تحریم‌ اقتصادی و اثرات آن بر متغیرهای کلان و تلاطم نرخ ارز و اثرات آن را از مهمترین محورهای این همایش ملی اعلام کرد.

مظهری گفت: علاقمندان برای استفاده از مطالب و مقالات این همایش می‌توانند از لینک (elc.gonbad.ac.ir/eghtesad۹۹) استفاده نمایند.

به گزارش ایرنا، پیش از این نخستین و دومین دوره همایش ملی چالش‌های اقتصاد کلان ایران هم به میزبانی دانشکده علوم انسانی گنبدکاووس برگزار شده بود.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار