استاندار گلستان با بیان اینکه گلستان فرصتی بی‌نظیر برای اقتصاد ایران است، گفت: گلستان ششمین تولید کننده محصولات کشاورزی در ایران است و حاضریم به هر قیمتی جهش تولید در استان اتفاق بیفتد.

ظرفیت‌های استان گلستان فرصتی بی‌نظیر برای اقتصاد کشور است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، هادی حق شناس صبح امروز در نشست با کارآفرینان استان گلستان با موضوع تحقق شعار سال جهش تولید، اظهار داشت: هر نرخی که در اقتصاد ایران اصلاح نشود دارای فساد است، کدام تولید کننده در ایران به بانک بدهکار نیست؟ نسبت تسهیلات بانکی به سپرده‌گذاری بسیار بوده و مطالبات معوقه بانک‌ها زیاد است.

وی افزود: در ایران هر نوع تسهیلاتی پرداخت شود متقاضی وجود دارد زیرا نرخ واقعی نیست و واقعی نبودن نرخ فساد به دنبال دارد.

وی ادامه داد: نرخ ارز، مالیات و بانک واقعی نیست و اقتصاد ایران در بخش‌های مختلف با عدم تعادل روبرو شده و در شرایط بحرانی حال حاضر مانند کیسه بوکس شده است.

استاندار گلستان گفت: رشد اقتصادی جهان بر اساس پیش بینی‌ها قرار بود سه درصد باشد اما منفی سه درصد شده است و شاهد تاثیر منفی بحران کرونا بر اقتصاد جهان هستیم.

حق شناس با بیان اینکه گلستان فرصتی بی نظیر برای اقتصاد ایران است، بیان داشت: گلستان ششمین تولید کننده محصولات کشاورزی در ایران است و حاضریم به هر قیمتی جهش تولید در استان اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: کمک خواهیم کرد اشتغال و درآمد مردم گلستان و همچنین تولیدات واحدهای صنعتی در استان افزایش یابد و به شرایط اقتصادی خوبی برسیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار