امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به رویکرد جدید حاکم در اداره کل ورزش و جوانان گلستان، گفت: با حضور مدیرکل جدید ورزش و جوانان شاهد آشتی اداره کل با شرق استان و گنبدکاووس بودیم.

پایان قهر 5 ساله اداره‌کل ورزش با شرق گلستان/ توسعه باید متوازن و متناسب با ظرفیت‌ها باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی امروز در جمع قهرمانان پارالمپیک و پاراآسیایی گنبدکاووس با اشاره به اینکه این حجم از توفیقات توسط ورزشکاران جانباز و معلول برای گنبدکاووس افتخاری بزرگ است، اظهار کرد: همه ما موظف هستیم قدر قهرمانان عزیزمان را در رشته‌های مختلف مرتبط با جانبازان و معلولان دانسته از آنها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه خوبی در اداره کل ورزش و جوانان گلستان حاکم شده است، افزود: این اداره کل بالاخره از دوگانه‌نگری و قهر بودن با گنبدکاووس در حال خروج است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان با روی کار آمدن مدیرکل جدید بعد از پنج سال با گنبدکاووس آشتی کرده است، خاطرنشان کرد: ما از همان ابتدا نیز نظرمان فقط این بود که نگاه به گنبدکاووس در حد نام و شان ورزش گنبدکاووس باشد که متاسفانه برخی به این موضوع نگاه مثبتی نداشتند.

ترابی با اشاره به اینکه ما با توسعه ورزش در هیچ کجای استان مخالف نیستیم و اتفاقا از همه توفیقات در شهرستان‌های مختلف خرسند می‌شویم، ادامه داد: حرف ما این است که باید به تناسب تزریق اعتبارات، تجهیزات و ... در شهرستان‌های مختلف به شهرستانی که پایتخت ورزش استان گلستان است یعنی گنبدکاووس نیز توجه درخور و شایسته‌ای شود.

وی خطاب به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس ضمن تشکر از حمایت این نهاد از ورزش والیبال در این شهرستان، گفت: انتظار ما این است وقتی از والیبال حمایت می‌شود به والیبال ساحلی، والیبال نشسته و والیبال بانوان بی‌توجهی صورت نگیرد زیرا همه دیده‌ایم که گنبدکاووس مهد والیبال در همه انواع و بخش‌هاست و حتی در والیبال ساحلی و نشسته توفیقات ملی و فراملی ما بیش‌تر نیز بوده است.

امام جمعه گنبدکاووس با تقدیر از «کمال‌الدین غلامی» رئیس سابق هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان این شهرستان، تاکید کرد: انتظار ما این است که ایشان در دوره مدیریتی «فرشید عاشوری» رئیس جدید این هیئت نیز کمک‌ها و حمایت‌های خود را از ورزشکاران و تیم‌های مختلف این حوزه دریغ نکنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار