هجدهمین نمایشگاه دام، طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته و هفتمین نمایشگاه بذر، کود، سم و نهاده‌های کشاورزی و سومین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین‌ها و صنایع وابسته عصر سه شنبه 29 مهر، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه بزرگ بخش کشاورزی در استان گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه گفت: ۵۱ واحد تولیدی و صنعتی از ۱۲ استان کشور، شامل گلستان، تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، البرز، خراسان رضوی، سمنان، قزوین، اصفهان، فارس و آذربایجان شرقی در این نمایشگاه مشارکت دارند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان تاکید کرد: این نمایشگاه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شده است
سعید حسن پور جانشین رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در سخنانی در آیین افتتاح نمایشگاه با اشاره به اهداف برگزاری این  نمایشگاه گفت: به منظور معرفی محصولات جدید، ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکت های معتبر داخلی و نمایندگان شرکتهای خارجی این نمایشگاه  برپا شد.
وی افزود: در نظر داریم با برگزاری این نمایشگاه عموم مردم با آخرین دستاوردها و فناوری های تخصصی ارایه شده از سوی شرکت کنندگان آشنا شده، فرصت انعقاد قراردادهای کاری، پیشرفت و توسعه ی فعالیتهای اقتصادی برای شرکت کنندگان فراهم شود و همچنین در صدد ایجاد زیرساخت مناسب برای شرکت های نوبنیان هستیم.
 حسن پور با اشاره به اینکه استان گلستان امروز جزو استان های شاخص کشور در تولید گندم است گفت: استان گلستان رتبه ی دوم تولید گوشت مرغ در کشور را دارد و ما تامین گوشت مرغ بیش از ۱۰ استان کشور را عهده دار هستیم.
 در این مراسم مهرداد یزدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان به تشریح چگونگی فعالیت نمایشگاه و اهداف آن پرداخت و گفت: در این نمایشگاه میزبان  ۱۲ استان کشور شامل گلستان، تهران، گیلان، مازندران، اردبیل ، البرز، خراسان رضوی، سمنان، قزوین، اصفهان، فارس و آذربایجان شرقی در فضای مسقف نمایشگاهی به مساحت ۶ هزار متر مربع هستیم.
وی ادامه داد: این نمایشگاه در گرگان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان از امروز ۲۹ مهرماه تا ۲ آبان ماه به مدت چهار روز برقرار است.
ایشان تصریح کرد: ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۵ عصر تا ۲۱ شب است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار