مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم، نهاده‌های کشاورزی و دومین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین‌ها و صنایع وابسته در گرگان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهرداد یزدی صبح امروز درباره برپایی نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی و گلخانه در گرگان اظهارداشت: پنجمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم، نهاده‌های کشاورزی و دومین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین‌ها و صنایع وابسته با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان تا ۲۳ آذر در گرگان برپا است.

وی افزود: موقعیت مناسب جغرافیایی استان گلستان در بخش کشاورزی، وجود و توان توسعه صنایع تبدیلی استان گلستان این شرکت را بر آن داشت که یکی از عناوین نمایشگاهی خود را بر پایه این عنوان برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: در تولید بذر، کود و سم که محصولات حساسی بوده و با امنیت غذایی و سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد باید به تکنولوژی و دانش فنی روز توجه شود.

یزدی خاطر نشان کرد: در این دوره از نمایشگاه ۴۸ شرکت در فضایی به مساحت ۶ هزار متر مربع از استان‌های گلستان، مازندران، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، البرز، همدان و مرکزی محصولات خود را در زمینه فعالیت تولید و واردات نهاده‌های کشاورزی و تجهیزات گلخانه‌ای و ادوات باغبانی و غیره به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان گفت: این نمایشگاه با حضور آقای تقوی مدیر کل دفتر امور گلخانه، گیاهان دارویی و قارچ خوراکی معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی افتتاح شد.

وی افزود: پنجمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم، نهاده‌های کشاورزی و دومین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین‌ها و صنایع وابسته تا ۲۳ آذر ماه امسال هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان دایر است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار