رییس هیات والیبال گلستان گفت: تور ملی دوستاره والیبال ساحلی بندر ترکمن با رقابت ۳۱ تیم از امروز آغاز شد.

برگزاری تور ملی دو ستاره بندر ترکمن از امروز

به گزارش گلستان ۲۴؛ سنگدوینی رییس هیات والیبال گلستان در گفتگو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،گفت: تور ملی دوستاره والیبال ساحلی بندر ترکمن و مسابقات قهرمانی زیر ۲۲ سال کشور، به عنوان مسابقات انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان تعیین شدند.

این مقام مسئول گفت:این مسابقات از صبح امروز در سه زمین ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرستان بندرترکمن آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

او گفت: این رقابت‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و داشتن تست منفی کرونا، از الزامات برای بازیکنان و عوامل اجرایی است.

سنگدوینی گفت: قرعه‌کشی نخستین تور ملی سال ۹۹ کشور، یکشنبه با حضور مسئولین ورزش استان گلستان در رستوران هتل کاسپین بندرترکمن برگزار شد و برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تنها یک نماینده از هر تیم در آن شرکت کرد.

او افزود: بر اساس قرعه انجام شده، سی و یک تیم در هشت گروه دور مقدماتی (هفت گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی) تور ملی دو ستاره بندر ترکمن به قرار زیر باهم رقابت می‌کنند.

بر اساس اعلام کمیته ملی المپیک، ششمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا، فروردین‌ماه سال آینده به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود.

کمیته والیبال ساحلی فدراسیون برای حضور شایسته در این رقابت‌ها، تور ملی دوستاره بندرترکمن را، به عنوان مسابقات انتخابی تیم‌های ملی تعیین کرد تا بهترین بازیکنان این رقابت‌ها به اردوی تیم‌های ملی دعوت می شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار