فرمانده انتظامی گلستان:

فاضل دادگر گفت: نیروی انتظامی بر خود لازم می داند در تمامی عرصه ها اعم از تحولات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در کنار مردم باشد.

نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها کنار مردم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ شبستان از گرگان، «محمد سعید فاضل دادگر» صبح امروز(دوشنبه 5 آبان) در آیین تجلیل از کارکنان شاخص عرصه نظم و امنیت نیروی انتظامی استان گلستان اظهار کرد: نیروی انتظامی سالانه 70 میلیون خدمت عرضه می کند و یک هزار و 200 مولفه در حوزه امنیت و خدمات ارائه می کند.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: 20 درصد از تماس های مردم با حاکمیت با نیروی انتظامی است و فرماندهان انتظامی در نوک نبرد ادراکی با برنامه ریزی های دشمن قرار دارد.

 

فاضل دادگر ابراز داشت: نیروی انتظامی بر خود لازم می داند در  تحولات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در کنار مردم باشد و به عنوان سرباز ولایت انجام وظیفه کند.

 

وی گفت: نگاه برادرانه در سازمان قضایی نیروهای مسلح نسبت به نیروی انتظامی وجود دارد و این مهم سبب شده که تخلفات و پرونده های بسیار کمی داشته باشیم.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان تأکید کرد: در استان گلستان نیز با برگزاری کلاس های توجیهی و حفاظت اطلاعات تمام تلاش خود را انجام دادیم که بتوانیم پرونده های تخلفات را کاهش دهیم.

 

فاضل دادگر افزود: با توجه به حجم گسترده ماموریت ها، نیروی انتظامی در ارتباط با مردم در حوزه های مختلف باید مراقبت های بیشتری اتفاق بیفتد تا تخلفاتی نداشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار