به مناسبت هفته نیروی انتظامی مسئولین سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان به همراه فرمانده انتظامی گرگان با خانواده علیرضا کلبادی، شهید مدافع امنیت دیدار کردند.

شهدای مدافع امنیت، قدرت و جان برکفی نیروی سلحشور انتظامی را به نمایش گذاشتند

به گزارش گلستان ۲۴؛ رئیس سازمان قضایی استان در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای شعارهای زیادی است که ارزش ها و اهداف انقلاب گری را منعکس می کند، گفت: یکی از این شعارهای مهم و بنیادی حفظ فرهنگ جهاد و شهادت است.

حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی کیاپی گفت: قطره قطره خون شهید برای نظام اسلامی مایه عزت، سربلندی و سرافرازی است و شهید را به الگویی بی‌بدیل برای جامعه تبدیل کرده است.

وی افزود: شهید آگاهانه و به تعبیر قرآن کریم فی سبیل الله این راه را انتخاب می کند و چنین مرگی شریفترین و بالاترین نوع مرگ هاست.

زارعی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید، گفت: لحظه به لحظه زندگی شهدای امنیت و سلامت سرشار از معنویت و ایثار بود و شهدای نیروی انتظامی احیاگر فرهنگ شهادت پس از دفاع مقدس در جامعه اسلامی هستند.

این مقام قضایی گفت: جامعه بالنده اسلامی باید نماد‌ حیات خود را به همگان معرفی کند که شهدا بر‌ترین و موثرترین این نماد‌ها هستند.

وی افزود: ابعاد فرهنگ شهادت محدود به انقلاب اسلامی نبوده و نهضت اسلام در سرتا سر دنیا از ثمرات معنوی و فرهنگی آن بهره می گیرد.

به عقیده زارعی خون شهدا در عرصه های مختلف به یکدیگر متصل است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع امنیت مظهر از خود گذشتگی و فداکاری هستند، گفت: شهدای مدافع امنیت قدرت و جان برکفی نیروی سلحشور انتظامی را به نمایش می گذارند.

رئیس سازمان قضایی استان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در شهدای مدافع امنیت برگرفته از رشادت ها و فضایل معنوی و اخلاقی شخصیتی آنان است

وی گفت: افتخار شهادت اساس مستحکمی در جامعه پیدا نموده که به عنوان یکی از ارکان بقای نظام قابل حذف نیست و هیچ جایگزینی ندارد.

این مقام قضایی تصریح کرد: مجاهدت و شهادت در راه خدا، مستلزم تحمل مشقات و سختی های فراوان است که شهدا با تحمل این سختی ها راحتی را به زندگی مردم هدیه کردند.

وی با بیان اینکه صبر و استقامت همسران شهدا ستودنی است، گفت: همسران شهدا دوشادوش مردان در زندگی مجاهدت کردند و پس از شهادت نیز در عهد خود ثابت قدم ماندند.

زارعی گفت: کمترین کاری که می توانیم در پاسداشت نام و یاد شهید انجام دهیم سرکشی و تکریم از پدر و مادر، همسر و فرزندان شهداست.

در این دیدار با اهدا لوح تقدیر و هدیه از خانواده علیرضا کلبادی شهید مدافع سلامت تقدیر گردید.

لازم به ذکر است شهید مدافع امنیت علیرضا کلبادی در سال 87 طی تعقیب و گریز و تیراندازی سارقان مسلح در شهرستان آق قلا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

WhatsApp Image 2020-10-22 at 10.09.38

ارسال نظر

آخرین اخبار