فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به هجمه و حمله دشمنان به ناجا گفت: دشمنان برنامه‌ریزی‌های بسیار دقیق و گسترده‌ای دارند و علیه نیروی انتظامی فضاسازی می‌کنند.

فرمانده انتظامی گلستان: دشمنان علیه ناجا فضاسازی می‌کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سرهنگ محمدسعید دادگر صبح امروز در آئین تجلیل از کارکنان شاخص عرصه نظم و امنیت نیروی انتظامی استان گلستان، اظهار داشت: در کشوری که متصل به امام زمان (عج) است همه سرباز هستیم، نیروی انتظامی سالانه 70 میلیون خدمت به مردم ارائه می‌کند، همچنین هزار و 200 مولفه در حوزه ایمنی، امنیت و خدمات در گستره‌ای عظیم ارائه می‌شود.

وی افزود: نیروی انتظامی سازمانی است که بیشترین تماس مردمی را بین دستگاه‌های حاکمیتی دارد و 20 درصد از تماس‌های مردمی در کشور مربوط به نیروی انتظامی است.

دادگر ادامه داد: نیروی انتظامی در نوک پیکان هجمه و حمله دشمن و استکبار قرار دارد و دشمنان برنامه‌ریزی‌های بسیار دقیق و گسترده‌ای دارند و علیه نیروی انتظامی فضاسازی می‌کنند.

وی اضافه کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، آبروی حاکمیت در گروی عملکرد یک مامور نیروی انتظامی است و تمام فضیلت‌ها ممکن است توسط یک مامور کلانتری از بین برود.

دادگر خاطرنشان کرد: سعی کردیم با برنامه‌ریزی در کنار سازمان قضایی که نگاه برادرانه‌ای به نیروی انتظامی دارد، همدلی ولایتمدارانه برای حفظ سربازان این مرز و بوم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد کاهش جرایم نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی هستیم، گفت: متاسفانه برخی موضوعات فرهنگی و آسیب‌ها مدیریت نشد و باید مراقبت و حفاظت بیشتری انجام شود.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رابطه صمیمی با مردم در برپایی عدل تاکید کردند و باید آن را مورد توجه قرار دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار