مدیرکل صداوسیمای گلستان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مراحل ساخت تله فیلم «مینی بوس» که با هدف معرفی مباحث عمیق فرهنگی و اجتماعی، آداب و رسوم بومی و محلی و توانمندی های استان در سیمای این رسانه استانی تولید می شود، بازدید کردند.

تولید تله فیلم «مینی بوس» در سیمای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر منتظر حجت مدیرکل صداوسیمای گلستان و میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مراحل ساخت تله فیلم «مینی بوس» در گلستان بازدید کردند.
مدیرکل صداوسیما در بازدید این پروژه اجتماعی - خانوادگی با اشاره به اهمیت قالب نمایش افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری اثرگزارترین و جذابترین ساختار ارائه پیام ساختار نمایشی بوده و نیاز اصلی جامعه است.
دکتر منتظر حجت با بیان اینکه این تله فیلم داستانی اجتماعی دارد، اذعان داشت: امیدواریم با ساخت مجموعه تلویزیونی‌ های این چنینی که داستان فیلمنامه آن از دل مردم استخراج می‌شود و لاجرم بر دل آن‌ها می نشیند، بتوانیم در این روزهایی که درگیر ویروس کرونا هستیم با مخاطبان همراه شویم.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به تولیدات مختلف معاونت سیما در این سال افزود: در سالی که مزین به نام جهش تولید نام گرفته و رویکرد جدید معاونت امور استان‌ های سازمان به ساخت تله فیلم هایی در خور خانواده و محیط اجتماعی در مراکز استان‌ ها است، سعی بر این داریم در این سال جدید نیز با پشتکار بیشتر و رعایت نکات بهداشتی تله فیلم هایی با موضوع تحکیم خانواده ساخته شود.
مدیرکل ر: با توجه به این‌که سانه استانی گلستان افزود: در مرکز گلستان روند پرسرعت ساخت تله فیلم را در سال 98 و پیش از بیماری منحوس کرونا شاهد بودیم، «مینی بوس» یازدهمین تله فیلمی است که ساخت آن در مرکز گلستان انجام شده و ان‌ شاءالله از این پس نیز با حمایت مالی، شاهد ساخت تله فیلم‌ های بیشتری در آینده باشیم.
دکتر منتظر حجت افزود: طبق برنامه ریزی‌ های انجام شده مراحل تولید این مجموعه تلویزیونی تا یک ماه آینده پایان می یابد و آماده پخش خواهد بود و علاوه بر شبکه استانی از شبکه‌ های سراسری نیز پخش می‌ شود.
در ادامه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در آیین آغاز تولید این تله فیلم گفت: زبان هنر نافذ و تاثیرگذار است که پخش تله فیلم های این چنینی که زندگی روزمره مردم  را به تصویر می‌ کشد موجب رضایت مخاطبان خواهد شد.
میقانی با اشاره به اینکه این فیلم تلویزیونی به مباحث عمیق فرهنگی و اجتماعی، آداب و رسوم بومی و محلی و معرفی توانمندی‌های استان می‌ پردازد گفت: معتقدم تلویزیون رکن اساسی و فرهنگی در یک جامعه است و فرهنگ، ستون‌های یک مملکت است و باید به آن اهمیت داده شود و هزینه شود، فیلمسازی پرهزینه است و باید حمایت شود در صورتی که در سراسر کشور از ساخت مجموعه‌های نمایشی حمایت شود تأثیر آن بسیار زیاد و چشمگیر است.
تله فیلم «مینی بوس» داستان مردی به نام نصرت است که بعد از سال ها کار کردن توانسته مینی بوسی برای خودش بخرد بر اثر یک اتفاق ناگهانی می میرد و خدیجه و خانواده متوجه می‌ شوند که مینی بوس قسطی بوده و...
صفا آقا جانی، حبیب دهقان نسب، سیاوش مفیدی، فهیمه سلیمانی، داود سعیدی، ایمان جهانگیری و ... از بازیگران این تله فیلم 90 دقیقه ای هستند.
این تله فیلم به نگارش فهیمه سلیمانی و مریم قنبری، تهیه کنندگی و کارگردانی سید محسن میرحسینی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردانی محمد رحمانیان، مدیر تصویر برداری منصور عبدرضایی، صدابرداری حمید فقفوری و طراحی گریم و لباس زهرا بابایی تهیه و تولید می‌ شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار