آیت‌الله علوی‌گرگانی:

مرجع تقلید شیعیان گفت: گاهی با حمایت از گروههای تکفیری و گمراه و میدان دادن به آنان در نشان دادن چهره خشن از اسلام و گاهی نیز با تمسخر و اهانت به مقدسات اسلامی همچون قرآن کریم و پیامبر رحمت حضرت محمد صلی الله علیه و آله تلاش در دور کردن مردم از تعالیم الهی این دین دارند.

چهره واقعی فرانسه با اهانت به پیامبر(ص) و اسلام‌ستیزی برملا شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم، آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان با محکومیت شدید اقدام رئیس جمهور فرانسه و جسارت او به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم اظهار کرد: بار دیگر سخنان رئیس جمهور فرانسه آقای مکرون در حمایت از اهانت به پیامبر رحمت و محبت حضرت محمد صلی الله علیه و آله چهره واقعی آنان را در اسلام ستیزی بر ملا ساخت.

وی افزود: دنیای غرب و کشورهای اروپایی که استقبال مردم جهان مخصوصا ملت‌های اروپا را به اسلام مشاهده کرده و خود را از مبارزه منطقی با این دین متین و الهی عاجز می‌دانند، متمسک به هر وسیله‌ای شده تا چهره این دین را در نزد عموم مردم مخدوش کنند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: گاهی با حمایت از گروههای تکفیری و گمراه و میدان دادن به آنان در نشان دادن چهره خشن از اسلام و گاهی نیز با تمسخر و اهانت به مقدسات اسلامی همچون قرآن کریم و پیامبر رحمت حضرت محمد صلی الله علیه و آله تلاش در دور کردن مردم از تعالیم الهی این دین دارند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: قطعا آنچه را که استکبار جهانی برای مبارزه با اسلام در ذهن می پروراند محقق نخواهد شد و نقشه های آنان نقش بر آب می شود.

آیت الله علوی گرگانی گفت: اینجانب جسارت رییس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را محکوم می‌کنم و بهانه آزادی بیان در غرب نباید موجب اهانت به مقدسات ادیان ابراهیمی علیه السلام شود، امید است خداوند متعال ملت های مستضعف جهان را از چنگال استکبار جهانی خلاص گرداند و فرج واقعی را محقق فرماید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار