حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور با استقبال حق شناس استاندار گلستان ، هاشمیان رئیس کل دادگستری استان و جمعی از قضات عالی دقایقی پیش وارد گرگان شد .

ورود رئیس دیوان عالی کشور به گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ رییس دیوان عالی کشور در بدو ورود به گلستان به دیدار ایت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان می رود .

ملاقات با خانواده یکی از شهدای مدافع حرم گلستان و نشست با روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان از دیگر برنامه های سفر حجت الاسلام مرتضوی مقدم است .

رئیس دیوان عالی کشور امشب و فردا میهمان مردم خونگرم گلستان است.

هیات بازرسی دیوان عالی کشور هم از روز شنبه این هفته و برای بررسی مسائل قضایی استان و شناسایی آسیب‌های و مشکلات این حوزه در گلستان به سر می‌برند.

رئیس دیوان عالی کشور در بدو ورود به گرگان هدف خود از سفر به استان را تشریح کرد و گفت: هیات های بازرسی دیوان با هدف نظارت بر پرونده ها به استان ها می روند.

حجت السلام مرتضوی مقدم افزود: یکی از وظایف مهم دیوان نظارت بر پرونده هاست که از بخشی از این نظارت ها از طریق رسیدگی به پرونده های ارسالی به دیوان محقق می شود .

وی افزود: پرونده هایی که رای آن ها در محاکم تجدیدنظر استان ها صادر و قطعی می شود نیز نیاز به نظارت دارد که به این منظور هیات های بازرسی متشکل از قضات مجرب دیوان به استان ها شفر می کنند و در مدت حضور خود همه پرونده ها را بررسی می کنند.

وی ادامه داد : کمک به کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و افزایش کیفیت رسیدگی ها از اهدافیست که در این بازرسی ها دنبال می کنیم.

رئیس دیوان عالی کشور امشب و فردا میهمان گلستان است.

ارسال نظر

آخرین اخبار