نماینده ولی‌فقیه در گلستان با انتقاد از گرانی‌های اخیر، آن را بی‌سابقه و بدون هیچ ضابطه‌ای دانست و گفت: در چنین شرایطی خیلی از خانواده‌ها حتی توان خرید ماسک برای استفاده روزانه را ندارند.

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در گلستان از گرانی‌های بی‌ضابطه/ برخی مردم حتی پول خرید ماسک را هم ندارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: مردم گرفتار مشکلات اقتصادی هستند و سختی زیادی را تحمل می‌کنند.

وی گفت: این گرانی‌های بی‌سابقه و بدون هیچگونه ضابطه‌ای بوده و اصلاً رهاشده است و اقشار مختلف مردم را تحت فشار قرار داده است.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه مردم از افزایش قیمت‌های هر روزه گلایه‌مند هستند، افزود: در شرایط کنونی برخی از خانواده‌ها حتی نمی‌توانند ضروریات زندگی خود را تأمین کنند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه همه مسئولان در قوای سه‌گانه رسیدگی و برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم است؛ علاوه بر این کسانی که در ایجاد این وضعیت و تشدید فشارها بر مردم نقش دارند هم باید به اشد مجازات برسند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان با اشاره به شرایط کرونایی گفت: در حال حاضر همه تأکید می‌کنند که مردم باید حتما از ماسک استفاده کنند، یک خانواده 4 نفره حداقل روزانه به 4 تا 5 ماسک نیاز دارد اما خیلی‌ها نمی‌توانند هزینه خرید ماسک را هم تأمین کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی بیان داشت: در زمان جنگ نظامی محدوده و منطقه مشخصی میدان جنگ است مانند آنچه در دفاع مقدس شاهد بودیم اما در مبارزه با کرونا همه جای کشور درگیر این بیماری شده و همه جا میدان مقابله با این بیماری است.

آیت‌الله نورمفیدی اضافه کرد: برای مقابله با این بیماری باید نگاه قرارگاهی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، وجود داشته باشد و همه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها و مردم برای مبارزه با این بیماری مشارکت کنند در غیر این صورت موفقیتی به دست نمی‌آید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار