دانشگاه فرهنگیان قربانی انتصاب و استخدام های بند پ/تکیه افراد فاقد صلاحیت بر مهمترین کرسی های دانشگاه فرهنگیان/ استاندار گلستان پاسخگو باشد

به گزارش گلستان ۲۴، خبرهای رسیده از دانشگاه فرهنگیان گلستان نشان می دهد استخدام هایی در این دانشگاه در حال انجام است که این ۳ فرد مورد نظر فاقد صلاحیت بوده و حق افراد شایسته در حال پایمال شدن است.

گویا این استخدامها به سفارش برخی افراد صاحب نفوذ در حال انجام است و از استاندار گلستان این انتظار می رود که هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کند.

بررسی عملکرد ضعیف برخی از افرادی که در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند نشان می دهد استخدام و انتصاب ها در این دانشگاه غیر قانونی و حق افراد شایسته در حال پایمال شدن است.

مدارکی موجود است که نشان می دهد خانم ذبیحی رئیس فعلی پردیس امام خمینی(ره) نه دارای مدرک دکتراست و نه عضویت هیئت علمی را در کارنامه خود دارد و این در حالی است که براساس دستورالعمل‌های وزارت علوم رئیس دانشگاه باید حتما عضو هیات علمی و دارای مدرک دکترا باشد.

دانشگاه فرهنگیان که وظیفه تربیت معلمان آینده این کشور را بر عهده دارد باید توسط افراد شایسته اداره شود افرادی که به حق شایسته این جایگاه باشند.

 

ارسال نظر

  • لطفا منتشر شود
    0

    "مجتمع بزرگ "درمانی و توانبخشی ایثار گرگان" که بعد از ۱۴ سال ساخت در آستانه افتتاح بود، با بی تدبیری مسئولان استان در معرض فروش قرار گرفت"

    🔹با توجه به جمعیت قابل ملاحظه جانبازان و ایثارگران استان، از سال های گذشته احداث مجتمعی بزرگ و مجهز جهت درمان و رفاه این قشر مورد نظر مسئولان وقت استان قرار گرفت.

    🔹به همین منظور مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثار استان گلستان سال ۸۵ در ورودی روستای توشن با ۴ طبقه و زیربنای بیش از ۷ هزارمترمربع، مورد کلنگزنی قرار گرفت که در آن زمان بعنوان سومین مجتمع کشور شناخته شده بود.

    🔹همچنین این مجتمع دارای امکاناتی نظیر استخر، استخر ويلچر، جكوزي، آب درماني، فيزيوتراژي، مسجد، اتاق هاي استراحت و اداري و راهروهاي دسترسي و ۱۳ سوئيت جهت خدمات آب درماني و فيزيوتراپي و سالن‌های توانبخشی و واحدهای اقامتی برای استفاده جانبازان، ایثارگران و معلولان استان گلستان بوده که مدتهاست عملیات ساخت آن به پایان رسید و از سال ۹۵ تا هم اکنون نیز هر ساله فقط وعده افتتاح آن به مردم داده شده است.

    ‼️در حالی که ساخت مشابه این مجتمع، در اکثر مراکز استان های کشور خیلی دیرتر از گرگان آغاز و نیز خیلی زودتر نیز به بهره برداری رسیدند، اما در استان گلستان و در کمال تعجب همگان به یکباره سخن از فروش این مجموعه تکمیل شده به میان آمده و از سوی مسئولان استان عنوان شده که مکانی استیجاری قرار است در مرکز شهر برای این امر اختصاص یابد!

    ⁉️ اما سوال مردم این است که چرا بعد از ۱۴ سال و آن هم بعد از این همه هزینه از بیت المال، مسئولان بسیار دلسوزان استان به فکر این موضوع افتاده اند و آیا در مرکز شهر با توجه به شلوغی و ترافیک و ... می توانند ساختمانی با این وسعت تملک و آماده کنند؟

    ✔️مردم و بخصوص قشر عزیز جانبازان و ایثارگران استان منتظر پاسخی شفاف و قانع کننده از مسئولان محترم استان در این خصوص هستند و همچنین از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند تا بطور جدی این موضوع را پیگیری کرده تا از فروش این مجتمع جلوگیری کنند و با جذب اعتبارات لازم مجتمع ایثار استان را مورد بهره برداری قرار دهند.

    https://uupload.ir/files/wr0w_isar_gorgan.jpg

  • لطفا منتشر شود
    0

    با سلام و عرض ادب ... لطفا و در صورت امکان متن فوق منشر شود

آخرین اخبار