طی کارگروهی مطرح شد :

پنجمین جلسه کارگروه بین المللی سازی دانشگاه با موضوع راه اندازی سایت بین المللی سازی دانشگاه در محل پردیس بین الملل تشکیل گردید.

حرکت به سمت بین المللی سازی اولویت کلان دانشگاه علوم پزشکی گلستان است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ در این جلسه مطالب آماده شده سایت در 7 عنوان و 24 برنامه توسط اعضاء مورد بررسی و بازنگری قرار گرفته وجهت بارگزاری در سایت تایید نهایی گردید .

در ادامه با تاکید بر اهمیت سایت بین المللی پردیس به عنوان صفحه اطلاع رسانی برنامه های آموزش بین المللی دانشگاه با خارج کشور مقرر گردیدفعالیت کارگروه جهت بروز رسانی دایم سایت ادامه یابد.

دکتر گلعلی پور رئیس پردیس بین الملل دانشگاه نیز ضمن اعلام اینکه دانشگاه گلستان یکی از معدود دانشگاه در سطح کشور می باشد که نسبت به جذب دانشجوی خارجی و آموزش به زبان لاتین اقدام کرده است در خصوص ضرورت توسعه سایر حوزه های مرتبط با بین الملل سازی آموزش پزشکی در دانشگاه تاکید نمود.

همچنین دکتر عبداللهی ضمن اعلام این موضوع که حرکت به سمت بین المللی سازی دانشگاه می بایست به شکل راهبردی و به عنوان یک اولویت در سطح کلان دانشگاه پیگیری گردد پیشنهاد نمود کمیته اجرایی با اختیارات کافی و در صورت امکان با ریاست رئیس دانشگاه جهت سرعت بخشیدن به اجرائی شدن برنامه های بین المللی سازی آموزش پزشکی دانشگاه تشکیل گردد.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار