مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از افزایش ارائه خدمات دستگاه اجرائی توسط دفاتر پیشخوان خبر داد.


عدالت بزرگترین مولفه در اجرای دولت الکترونیک است

به گزارش گلستان 24، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر گفت: با توسعه خدمات الکترونیک مهمترین گام در راستای ایجاد عدالت اجتماعی و اداری برداشته می شود که رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 163 دفتر شهری و 364 دفتر روستایی در حال ارائه خدمات به هم استانی های عزیز می باشند که هر دفتر بالغ بر 20 خدمت دستگاههای اجرائی را به مردم ارایه می کند.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به الکترونیکی بودن تمام مراحل ارایه خدمات در دبیرخانه دفاتر پیشخوان اضافه کرد: درخواست ایجاد، تمدید، جابجایی، نقل و انتقال و سایر خدمات دفاتر پیشخوان دولت کاملا الکترونیکی و از طریق سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس الکترونیکی cra.ir انجام می شود و نیاز به مراجعه حضوری ندارد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا یکی از مهمترین اهداف باید برونسپاری و الکترونیکی کردن خدمات دستگاه های اجرایی باشد که با همکاری پست و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به دنبال تحقق آن هستیم.

وی افزود: از مهمترین مزیت های برونسپاری و الکترونیکی شدن خدمات می توان به شفاف سازی ارائه خدمات، کاهش فساد اداری و عدالت در ارائه خدمات اشاره کرد که توسعه نظام ارائه خدمات را به دنبال دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار