برای پیگیری درخواست های حقوقی و قضایی خود کافیست تماس بگیرید یا پیامک دهید .

راهکارهای ارتباط با مسئولان قضایی استان در روزهای قرمز کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ دادگستری استان برای این که در شرایط قرمز شدن گلستان مردم مجبور به خروج غیرضروری از منزل نشوند برای پاسخگویی و پیگیری درخواست های قضایی و حقوقی مردم ،  چاره اندیشی کرده است .

سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان گفت: هم استانی ها که تا کنون برای طرح مشکلات قضایی و حقوقی خود در روزهای ملاقات مردمی به مرکز استان مراجعه می کردند از این پس می توانند به یکی از سه روشی که در نظر گرفته شده برای طرح درخواست های خود اقدام کنند .

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی افزود: نخستین روش ارسال کتبی است . در این روش افراد می توانند درخواست های خود را بنویسند و به نشانی گرگان ، بلوار شهید کلانتری  ( کمربندی ) ، خیابان دانشجو، دادگستری کل  ، دبیرخانه حوزه ریاست ، پست کنند .

قاسمی وناجمی افزود: در دومین روش ، هم استانی ها می توانند از پل ارتباطی که از پارسال اعلام شده بود استفاده  و درخواست ها و مشکلات خود را به شماره تلفن همراه  09111756114 پیامک کنند . 

وی ادامه داد: سومین روش هم پاسخگویی تلفنی به درخواست هاست که افراد می توانند با شماره 32131813 تماس بگیرند و مستقیم با یکی از معاونان رئیس کل گفتگو و خواسته خود را  درمیان بگذارند .

قاسمی وناجمی تاکید کرد : همه درخواست های پستی و پیامکی را رئیس کل دادگستری بررسی و دستورهای لازم برای پیگیری صادر می کند .

وی گفت:  شماره 1580  حفاظت و اطلاعات دادگستری هم شبانه روزی آماده دریافت پیام ها و گزارش های مردمی است.

 گلستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و قرار است از اول آذر  با اعمال محدودیت های کرونایی جدید ، رفت و آمد در شهرهای قرمز محدود شود  .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار