با حضور استاندار و مدیران ارشد اقتصادی گلستان، مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری گلستان افتتاح شد.

مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان راجع به این مرکز اظهار کرد: مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان گلستان، محلی برای تسریع در روند سرمایه‌گذاری و حل مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان استان است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: این مرکز و کارشناسان مجرب و متعهد مستقر در آن به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به واحدهای تولیدی استان و سرمایه گذاران هستند.

وی ادامه داد: مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری در همه زمینه‌ها، به‌ویژه مباحث اعتباری، سرمایه‌گذاری، پیگیری امور اجرایی، تصویب موارد ضروری برای رفع موانع و پیگیری مصوبات، فعالیت می‌کند .

به گفته طلوعیان این مرکز در واقع، مکمل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوده و هدف آن، سرعت بخشیدن به فعالیت‌ها در همه زمینه‌های یاد شده با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌های عضو و غیر عضو و اقدامات لازم است.

لازم به ذکر است؛ صاحبان واحدهای تولیدی بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان دارای مشکل، می‌توانند با مراجعه حضوری به این مرکز و یا از طریق تماس با شماره۰۱۷۳۲۵۴۷۶۱۰ از ساعت هشت صبح تا هشت شب، مشکلات خود را پیگیری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار