دادستان مینودشت گفت: این افراد بر خلاف دستورالعمل های بهداشتی و علیرغم وضعیت قرمز شهرستان از نظر شیوع کرونا ، مراسم عروسی برگزار کرده اند .

تشکیل 11 پرونده به اتهام تهدید علیه بهداشت  در مینودشت / لغو 10 عروسی پیش از برگزاری مراسم

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسینعلی ایزد افزود: در چند روز گذشته هم با اعلام بهداشت ، 10 مراسم عروسی که قرار بود در خانه برگزار شود ،  با حکم قضایی لغو شد .

ایزد افزود: پلمب 8 آرایشگاه زنانه ، سه واحد صنفی و 1 نانوایی هم در ادامه تلاش ها برای کمک به قطع زنجیره انتقال کووید 19 در شهرستان مینودشت است .

دادستان مینودشت گفت:  به نیروی انتظامی هم اعلام کرده ایم در صورت مشاهده مراسم عروسی و عزا و یا گزارش آن از سوی بهداشت و مردم ، صاحبان این مجالس را برای تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی کند .

وی تاکید کرد : بر اساس اعلام بهداشت  وضعیت شهرستان قرمز است و اجرای  دستورالعمل های سختگیرانه برای کمک به حفظ سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال کووید 19 است .

دیروز هم دادستان بندرترکمن  از تشکیل 30 پرونده برای برگزارکنندگان مجالس عروسی  و عزا درشرایط قرمز کرونای این شهرستان خبر داد.

چند روز پیش هم با دستور سرپرست دادستان گمیشان ، دامادی که علیرغم تذکرهای چندباره ، مجلس عروسی با 400 میهمان برگزار کرده بود ، بازداشت و از ادامه مراسم جلوگیری شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار