با توجه به تعطیلی دو هفته ای اکثر صنوف در کشور و بخصوص استان گلستان، بانک مهر ایران با مشارکت سایت خرید اینترنتی کالا بازار اقدام به شروع همکاری برای استفاده از طرح فروش اقساطی در این سایت و در پوشش کالا کارت این بانک کرده است.

اجرای طرح فروش اقساطی با کالا کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان، مردم استان و مشتریان بانک مهر ایران می توانند با مراجعه به سایت کالا بازار و بدون نیاز به حضور فیزیکی خرید اقساطی خود را انجام داده و از مزایای طرح کالا کارت مهر ایران استفاده کنند.

مراحل خرید اقساطی از سایت کالا بازار به شرح زیر است:

مرحله ۱: پیش فاکتور دریافت کنید.(از طریق سایت)

ابتدا در سایت ثبت نام کنید؛ محصول موردنظر خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و مراحل خرید را تا مرحله انتخاب روش پرداخت ادامه دهید. در آخرین مرحله به جای درگاه بانکی، گزینه پیش فاکتور را انتخاب کنید. پیش فاکتور به ایمیل شما ارسال می شود و از پروفایل نیز قابل مشاهده است. اعتبار قیمت های پیش فاکتور ۲۴ ساعت می باشد.

مرحله ۲: اعتبار سنجی و دریافت کالاکارت

برای دریافت کالا کارت به شعب بانک مهر قرض الحسنه ایران در سراسر کشور مراجعه فرمایید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره تلفن ۴۳۲۲-۰۲۱ پشتیبانی بانک مهر ایران تماس بگیرید. نشانی شعب بانک مهر قرض الحسنه(اینجا کلیک کنید!)

مرحله ۳: انتخاب کالای مدنظر در کالابازار

با مراجعه به وبسایت کالابازار محصولات و خدمات مدنظر خود را انتخاب کنید.(وبسایت کالابازار)

مرحله ۴: ثبت سفارش

با استفاده از شماره کارت قرض الحسنه مهر ایران، از اعتباری که به شما اختصاص یافته جهت خرید اقساطی استفاده کنید اگر اعتبار شما کمتر از قیمت محصول است می توانید مابقی آن را نقدی پرداخت کنید و محصول را دریافت کنید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار