بابایی از آغاز پویش سراسری«ایران مهربان» و اکرام ایتام در استان گلستان خبر داد.

آغاز پویش «ایران مهربان» و اکرام ایتام/ بیش از ۲۶ هزار نفر حامی ایتام گلستانی هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، «عیسی بابایی» گفت: «ایران مهربان» پویشی است با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و ارتقای سرانه دریافتی آنان در راستای طرح اکرام ایتام آغاز شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: در حال حاضر ۴ هزار و ۷۱۵ فرزند یتیم و ۵ هزار و ۸۰۸ فرزند محسنین، مشمول طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان گلستان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام در سال های گذشته با هدف رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان یتیم توسط کمیته امداد آغاز شد، اظهارداشت: در کنار فرزندان محروم از نعمت پدر، فرزندان دیگری که پدران آنها علی‌رغم میل باطنی‌ به‌دلیل بیماری، کهولت سن، از کار افتادگی و گسستن از فضای پرمهر خانوادگی، توان اداره زندگی خود را نداشته و تأمین معیشت خانواده بر دوش همسرانشان نهاده شده است نیز با اجرای طرح محسنین کمیته امداد، حمایت می شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: خیرخواهان با واریز مبلغی به صورت ماهانه، می‌توانند نیّات خیرخواهانه خود را در رسیدگی به کودکان و نوجوانان نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین، جامه عمل بپوشانند.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۶ هزار و ۳۷۷ حامی از  ۱۰ هزار و ۵۲۳ فرزند محسنین و یتیم گلستانی مشمول طرح اکرام، حمایت می کنند.

 

بابایی یادآور شد: علاقمندان به حمایت از فرزندان اکرام می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir  مراجعه و کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنند، پس از آن کد فعالسازی برای آنها ارسال می‌شود و شماره کارت ۱۶ رقمی نیز در اختیار فرد قرار می‌گیرد تا وجه مدنظر خود را به این شماره حساب واریز کنند؛ لازم به ذکر است که به محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیم و بدون واسطه به‌حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود.

 

وی افزود: همچنین افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این امر خیر مشارکت کنند.

 

گفتنی است، در حال حاضر ۱۲۰۰ فرزند یتیم و محسنین گلستانی در صف نوبت دریافت حمایت های مادی و معنوی طرح اکرام ایتام هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار