فخرالدین از توزیع دو هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین اقشار آسیب دیده در هفته بسیج خبر داد.

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «وحید فخرالدین» شب گذشته(یکشنبه 2 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: برنامه های متنوعی در هفته بسیج پیش بینی شده بود که بخشی از این برنامه ها به دلیل کرونا و محدودیت های ایجاد شده لغو و برنامه های متناسب با شرایط کرونایی جایگزین شد.

فخرالدین بیان کرد: در این هفته رزمایش کمک مومنانه برگزار می شود و به همین منظور دو هزار بسته کمک معیشتی تهیه شده که در روز 5 آذر در حسینیه ثارالله گرگان بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

وی گفت: با کمک بسیج مداحان رزمایش آزادی زندانیان غیرعمد برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم بخشی از دیه آنها را تامین و از طریق بسیجیان آزاد کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یادآور شد: با توجه به شرایط بانک خون، طرحی در قالب نذر خون در هفته بسیج پیش بینی شده است و برادران و خواهران با مراجعه به مراکز انتقال خون نسبت به اهدای خون اقدام می کنند.

فخرالدین متذکر شد: ادای احترام به مقام شامخ شهدا و شهدای 5 آذر در بیمارستان و تجلیل از مدافعان سلامت، پرستاران و پزشکان از دیگر برنامه هایی است که در نظر گرفته شده است.

وی گفت: 25 ایستگاه سلامت در نقاط مختلف شهر در نظر گرفته شده و هشت اردوی جهادی ویژه ساخت و ساز محرومان پیش بینی شده که در مناطق زلزله زده رامیان و مناطق محروم گرگان حضور پیدا می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه تولید محتوای چهل و یک ساله بسیج در طول این هفته انتشار پیدا می کند، افزود: گروه های سرود پاتوقی را در محلات گرگان در نظر گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار