صادقلو گفت: در تامین سوخت منطقه زلزله زده رامیان مشکلی وجود ندارد.

مشکلی در تامین سوخت منطقه زلزله زده رامیان نداریم/ همراهی بیشتر بانک ها برای پرداخت تسهیلات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «جواد صادقلو» صبح امروز (سه شنبه 20 آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کانون زلزله شهرستان رامیان در دو روستای ویرو و قورچای بود و براثر این زمین لرزه 71 واحد مسکونی در روستای  ویرو و  81 واحد مسکونی در روستای قورچای تخریب شد.

 

فرماندار رامیان بیان کرد: اقدامات بازسازی در مناطق زلزله زده در روستای قورچای با همراهی مردم به خوبی پیش می رود و در روستای ویرو نیاز است که مشارکت های مردمی افزایش پیدا کند.

 

صادقلو تاکید کرد: در روزهای گذشته اقدامات خوبی نیز اتفاق افتاده است و امیدواریم تا یک هفته آینده بتوانیم خانه های مسکونی را به مرحله سقف برسانیم.

 

وی بیان کرد: در روند بازسازی مشکلی که وجود دارد این است تسهیلات در چند بخش به واحدهای خسارت دیده پرداخت می شود و کارشناسان بانک تاکید دارند که حتما در مرحله دوم واریز تسهیلات باید ساختمان به مرحله سقف برسد که با توجه به شرایط غیرعادی مردم این منطقه و افزایش قیمت ها درخواست داریم این همراهی از  سوی بانک عامل اتفاق بیفتد.

 

فرماندار رامیان با بیان اینکه در تامین سوخت منطقه زلزله زده مشکلی وجود ندارد، افزود: در سه مرحله 18 هزار لیتر نفت سفید در روستای قورچای توسط دهیار و  در روستای ویرو توسط  پایگاه بسیج  توزیع شده است.

 

صادقلو بیان کرد: همچنین 210 کپسول گاز مایع نیز در دو مرحله بین مردم زلزله زده رامیان توزیع شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار