امامی به محدودیت حضور کارکنان دولت در طرح محدودیت هوشمند مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: در صورت تخلف، متخلفان به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند.

ضرورت رعایت محدودیت های حضور کارکنان دولت تا ۱۵ آذر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عزیزه امامی» صبح امروز (سه شنبه 4 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بخشنامه ای از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی برای محدودیت های هوشمند مقابله با کرونا به منظور به کارگیری کارکنان دولت در این محدودیت ها ابلاغ شده است که باید همه دستگاه ها به آن اهتمام داشته باشند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان ادامه داد: براساس این ابلاغیه حضور کارکنان در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد به ترتیب یک سوم، یک دوم و دو سوم در نظر گرفته شده است.

 

امامی بیان کرد: اجرای این مصوبه در همه دستگاه های اجرایی باید در دستور کار باشد و به همه دستگاه ها این مصوبه ابلاغ شد.

 

وی افزود: همه دستگاه ها با رعایت پروتکل ها و انجام دور کاری باید به این مسئله تمکین کنند و در صورت عدم رعایت این بخشنامه های ستاد استانی و ملی کرونا با متخلفان برخورد و به مراجع ذیصلاح معرفی می کند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان یادآور شد: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و مقام عالی استان به رعایت این پروتکل ها تاکید کردند و باید همه رعایت کنیم تا بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار