همزمان با آغاز هفته بسیج، آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری ایران سربلند برگزار شد.

آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری «ایران سربلند» در استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری ایران سربلند به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و اداره کل فرهنگی اجتماعی استانداری گلستان در شامگاه چهارشنبه پنجم آذر ماه در بستر مجازی برپا شد.

در این جشنواره که در سه بخش شعر، عکس و کاریکاتور با محوریت میلاد رسول اکرم (ص) ، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره)، تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز در دو بخش بزرگسال و دانش آموزان برگزار شده بود، 110 اثر در بخش شعر و 70 اثر در بخش عکس و کاریکاتور به دبیرخانه جشنواره رسید.

در ابتدای برنامه شاعران برگزیده جشنواره به نوبت به صورت مجازی آثار خود را قرائت کردند و سپس بیانیه هیات داوران جشنواره فرهنگی هنری «ایران سربلند» در استان گلستان قرائت شد.

طبق اعلام هیات داوران در بخش شعر بزرگسال آرش پورعلیزاده، قاسم بای و حسینعلی کریمی نسبت به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و از محمد دیلم کتولی تقدیر به عمل آمد.

در بخش دانش آموزی نیز رکسانا سادات حسینی، فاطمه سادات بنی فاطمی و الهام متکی جوایز رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در بخش «عکس» بیتا خداوردی زاده، محمدحسین صفری و احسان فقیهی و در بخش «کاریکاتور» صفا علایی، شاد نصیری فومنی و معصومه سلطانی به ترتیب جوایز نفرات اول تا سوم را از آن خود کردند.

یادآوری می شود عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز مهمان مجازی آیین اختتامیه بود و ضمن گرامیداشت روز بسیج و تشریح اهداف برپایی جشنواره، گفت: روز بسیج با روز پنجم آذر ماه قیام خونین مردم گرگان تقارن یافته است. روزی ماندگار در تقویم انقلاب مردم گرگان و نام پنج اذر با قلب مردم گرگان گره خورده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار