بابایی گفت: در هفته بسیج ۷ هزار سبد کالا بین نیازمندان سطح استان گلستان توسط بسیجیان توزیع شد.

توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در هفته بسیج بین مددجویان کمیته امداد گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عیسی بابایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در مرحله نخست 128 هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد بین خانواده های تحت پوشش توزیع شد که این بسته ها با همکاری سایر دستگاه ها و نهادها و مراکز نیکوکاری تهیه شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: 230 مراکز نیکوکاری در سطح استان در ایام کرونا فعال بودند و در قالب بسته های معیشتی 36 میلیارد تومان منابع مردمی را جذب و به نیازمندان تحویل دهند.

 

بابایی یادآور شد: در هفته بسیج 7 هزار سبد کالا با ارزش ریالی هر بسته مبلغ 200 هزار تومان بین نیازمندان  سطح استان گلستان به همت بسیجیان توزیع شد.

 

وی بیان کرد: در ابتدای سال گذشته 45 هزار نفر مددجو تحت پوشش داشتیم که به دلیل سیل و کرونا تعداد این افراد به 83 هزار نفر افزایش یافت.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان ابراز داشت: با توجه به اینکه متولی فقر در جامعه کمیته امداد است و دستگاه خدمت رسان و دستگاه های طرح ایران همدل و پویش همدلی را کمک کردند انتظار داریم این کمک ها به صورت عادلانه توزیع شود و برنامه ریزی اتفاق بیفتد که به همه نیازمندان کمک شود و کمیته امداد آماده برای این هماهنگی است.

 

بابایی بیان کرد: دفاتر کمیته امداد این آمادگی را دارند که در جمع آوری و توزیع کمک های مردمی با دستگاه های اجرایی همکاری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار