حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گلستان در مجموع حدود ۵۲ درصد افزایش یافت.

افزایش ۵۲ درصدی حقوق مستمری بگیران صندوق روستائیان و عشایرگلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیمای گلستان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گفت: به دنبال اجرایی شدن طرح همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران، 2 هزار و 481 مستمری‌بگیر استان از مزایای این طرح بهره‌مند شده و معوقات آنان از اول سال تاکنون به حسابشان واریز شد.

دانیال پولادوند افزود : با اجرای این طرح، میانگین مبلغ دریافتی مستمری‌بگیران بازنشستگی پیری ۵۰ درصد، مستمری‌بگیران ازکارافتاده کلی ۴۲ درصد و مستمری‌بگیران بازمانده بیمه شده‌های متوفی ۵۷ درصد افزایش یافت که در مجموع میانگین میزان افزایش مستمری‌ها در گلستان 52 درصد بوده است.

وی افزود: به طور میانگین افزایش مستمری هیچ یک از مستمری‌بگیران در این همسان‌سازی کمتر از ۱۵ درصد نبوده است.

وی با اشاره به عضویت 57 هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان، گفت: از این تعداد در مجموع 2 هزار و 481 نفر  شامل 807 بازنشسته، 202 ازکارافتاده کلی و 1474 بازمانده بیمه شده متوفی مستمری‌بگیر هستند.

وی افزود: پس از اجرای طرح همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان، کمترین مبلغ دریافتی ۱۶۷ هزار تومان و بیشترین آن  ۸۳۳ هزار تومان شده است.

پولادوند گفت: کلیه زنان و مردان ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌های معتبر سراسر استان، به عضویت صندوق درآمده و از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و فوت استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار