حسینی خبر داد :

مدیر کل بهزیستی استان گلستان با اشاره به فعالیت 18 مرکز توانبخشی شبانه روزی در گلستان گفت : 850 معلول پذیرش کردیم که 300 نفر آنها مجهول الهویه هستند.

فعالیت 18 مرکز توانبخشی شبانه روزی در گلستان / ارائه خدمات به 300 معلول مجهول الهویه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان در بازدید از مرکز توانبخشی شبانه‌روزی باب‌الحوائج شهرستان گرگان اظهار کرد: ما در استان گلستان ۱۸ مرکز توانبخشی شبانه‌روزی داشته که ۱۱ مرکز متعلق به معلولین ذهنی است.

حسینی ادامه داد: در گلستان ۸۵۰ معلول در مراکز شبانه‌روزی سازمان بهزیستی پذیرش‌شده که ۳۰۰ نفر از آنان مجهول‌الهویه بوده و با حکم قضائی تحویل سازمان و مراکز شده‌اند.

وی اظهار داشت: این مرکز یکی از مراکز شبانه‌روزی معلولین ذهنی بوده که دارای ۶۰ نفر نیروی زحمت‌کش است و ۱۱۳ فرزند دارای معلولیت را خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر کل بهزیستی خطاب به استاندار با اشاره به مشکلات در خصوص تأمین مایحتاج ضروری این فرزندان بیان کرد: متأسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت‌ها بسیاری از مراکز ما دچار مشکلات عمده‌ای شدند که از جنابعالی می‌خواهیم تا با کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی استان طبق فرموده مقام معظم رهبری به کمک این سازمان و خیرین آن آمده و باری دیگر کمک‌حال این عزیزان باشید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار