سازمان تامین اجتماعی با اعلام اجرایی شدن حذف دفترچه های کاغذی درمان، نسبت به سوءاستفاده , کلاهبرداری با تماس تلفنی برای کارت هوشمند بیمه هشدار داد.

اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی +جزییات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از کارگرآنلاین، بر اساس اطلاعیه این سازمان، هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت‌هایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان و تقاضای وجه برای ارائه هر نوع خدمتی به طور قطع کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمی‌شود. 

 

عده‌ای سودجو در تماس‌های تلفنی با بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران گرامی سازمان تامین اجتماعی در قالب شرکت‌های درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت و نظایر آن خواهان دریافت وجه و یا اعمال تخفیفات ویژه خدمات درمانی می‌شوند. 

سازمان تامین اجتماعی تاکید می‌کند: این شرکت‌ها به هیچ وجه مورد تایید این سازمان نیستند و بیمه شدگان فریب سوء استفاده کنندگان را نخورند. 

همچنین سازمان تامین اجتماعی از بیمه شدگان و بازنشستگان برای پروژه‌هایی مانند اجرای نسخ الکترونیک و یا حذف دفترچه‌های کاغذی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم می‌رسد. 

بر این اساس، توصیه اکید می‌شود: بیمه‌شدگان و بازنشستگان محترم اخبار این سازمان را فقط از پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ۱۴۲۰ و یا نشریات سازمانی، رسانه‌ها و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار