گلستان24 گزارش می دهد؛

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره «تامین اجتماعی و رسانه » با حضور دکتر احمدی، مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر حسین پور معاونت سازمان تامن اجتماعی در محل دفتر مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی برگزار گردید و از برندگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری «تامین اجتماعی و رسانه» برگزار شد

به گزارش گلستان24، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره «تامین اجتماعی و رسانه » با حضور دکتر احمدی نصرتی، مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر حسین پور معاونت سازمان تامن اجتماعی در محل دفتر مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی برگزار گردید و از برندگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

دکتر نصرتی ضمن بر شمردن اهمیت نقش رسانه در فرهنگ سازی گفت: نقس رسانه در فرهنگ سازی و و آگهی بخشی بی بدیل است چرا که این اهالی رسانه هستند که به هنر مندانه ترین شکل به انعکاس اخبار و اطلاعات می پردازند و اگر تخلفی نیز بگیرد باز هم همین اهالی رسانه هستند که می توانند در جلوگیری از تضییع بیت المال یاریگر سازمان ها و نهاد ها باشند.

 

تجلیل از برگزیدگان تامین اجتماعی و رسانه»1

 

وی در خصوص ساختار سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی عمومی و غیر دولتی است که بیش از 60 سال قدمت دارد و تامین منابع آن بر عهده مردم است.

وی در خصوص فعالیت های این نهاد در استان گفت: بودجه استان در طی سال های اخیر از 38 میلیارد به 400 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است که نشان از پویایی این نهاد است.  استان گلستان نیاز به 4850 تخت بیمارستانی دارد ولی فقط 2000 تخت در استان موجود است که ساخت و تجهیز این تعداد تخت نیاز به 5/1 میلیون دلاربودجه نیاز دارد. با این وجود سازمان تامین اجتماعی استان در صدد توسعه فضای بیمارستانی بر آمده است و با تجهیز و توسعه فضای بیمارستانی از قبیل افزودن 200 تخت به بیمارستان های گرگان و گنبد و تکمیل درمانگاه های سایر شهرستان ها گامی بلند در توسعه شاخص سلامت در استان برداشته است.

 

تجلیل از برگزیدگان تامین اجتماعی و رسانه2

 

ایشان در ادامه افزود: فراگیری این سازمان در کشور بیش از حد انتظار است و جامعه بدون تامین اجتماعی روح نخواهد داشت.

در خاتمه از برگزیدگان جشنواره سراسری تامین اجتماعی و رسانه با اهدای لوح سپاس، تندیس جشنواره و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است اولین جشنواره سراسری تامین اجتماعی و رسانه سال جاری در تهران برگزار گردید که در بخش گفتگو و مصاحبه آقای عبدالعلی شهرکی از صدا و سیمای گلستان حائز رتبه دوم گردید و «وحید حاج سعیدی» از دو هفته نامه آهنگ در بخش طنز مکتوب رتبه سوم این جشنواره را از آن خود نمود.

 

تهیه خبر: وحید حاج سعیدی

ارسال نظر

آخرین اخبار