رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت: از محل اعتبارات سال ۹۹ تا کنون ۶۹۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

پرداخت ۶۹۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در سیصد و نود و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان، اظهار کرد:  از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تا کنون درخواست تسهیلات ۳۶۳ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت بیش از دو هزار و ۵۸۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی افزود: از کل واحدهای معرفی شده به بانک‌ها تعداد ۱۲۲ واحد تولیدی استان ۶۹۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید پس از استان‌های البرز و سمنان، رتبه سوم کشور را در اختیار دارد.

وی گفت: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ نیز از ۹۷ درخواست مصوب شده جهت دریافت ۷۰۵ میلیارد تومان، تاکنون به ۲۷ واحد حدود ۲۲۷ میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده است که استان در جایگاه سیزدهم کشور قرار گرفته است.

به گفته وی، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات ۲۳۶ واحد تولیدی استان برای دریافت ۸۷۲ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۵۰ واحد ۱۵۱ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت کرده‌اند و گلستان در این بخش هم پس از استان‌های هرمزگان و البرز، در رتبه سوم کشور قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار