مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان تاکید کرد

نجف زاده از گشت نظارتی تعزیرات و دستگاه های نظارتی بر قیمت های لوازم التحریر در دو نوبت صبح و عصر در استان گلستان خبر داد.

گشت نظارتی تعزیرات بر قیمت های لوازم التحریر در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حسین نجف زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه در ایام بازگشایی مدارس قرار داریم طرح سراسری نظارتی بر لوازم التحریر، نوشت افزارها و غیر از سوی تعزیرات حکومتی در حال اجرا است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان ادامه داد: این طرح از 15 شهریور تا پنج مهر ماه ادامه دارد و در این مدت اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر دستگاه های دخیل به موضوع اقلام لوازم التحریر نظارت بیشتری خواهند داشت.

 

نجف زاده گفت: این نظارت ها در دو نوبت صبح و عصر اجرا می شود و اطلاع رسانی نیز در این زمینه اتفاق افتاده است.

 

وی گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت برخورد با گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و کم فروشی و هر گونه تخلف در زمان خرید اقلام نوشت افزار، لوازم التحریر، کیف و کفش و البسه می توانند شکایت خود را از طریق شماره تلفن 135 یا سامانه اینترنتی 135 تعزیرات اعلام کنند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان بیان کرد: شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین مراجعه حضوری به تعزیرات حکومتی از دیگر روش های رسیدگی به شکایت مردمی به شمار می رود و هزینه های دادرسی و غیره برای مردم کاملا رایگان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار