معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی گلستان از راهیابی و نمایش ۲۱ اثر از هنرمندان صنایع‌دستی استان در نمایشگاه ملی طراحی و اجرای صنایع‌دستی خبر داد.

نمایش ۲۱ اثر هنرمندان صنایع‌دستی گلستان در نمایشگاه ملی طراحی
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،مریم حاجی‌ابراهیمی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی گلستان گفت: این نمایشگاه برای نخستین بار با هدف به نمایش گذاشتن رشته‌های در حال فراموشی با طراحی مبتکرانه و خلاقانه با حفظ ارزش‌های معنوی و سنن گذشته برگزار شد که از استان گلستان ۲۱ اثر برای نمایش در این رویداد راه‌یافته است.

او ادامه داد: در این نمایشگاه آثاری در رشته‌های نمدمالی ترکمن، زیورآلات ترکمن، سوزن‌دوزی شاهکوه، نساجی سنتی، سوزن‌دوزی ترکمن، جاجیم‌بافی، چاپ باتیک گلستان در معرض نمایش قرارگرفته است.

اختتامیه نمایشگاه آثار مسابقه ملی طراحی و اجرای صنایع‌دستی در موزه ملی با حضور دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار و در این مراسم از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه آثار مسابقه ملی طراحی و اجرای صنایع‌دستی می‌توانند تا هشتم دی‌ماه سال ۹۹ از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر با رعایت  شیوه نامه ‌های بهداشتی از این نمایشگاه واقع در تهران، خیابان سی تیر، موزه ملی ایران بازدید کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار