معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه نشر مولفه‌های ماندگار مکتب شهید سلیمانی یک تکلیف همگانی است، گفت: از ظرفیت‌های دینی و مردمی در گفتمان سازی مکتب سردار استفاده می‌شود.

نشر مولفه های ماندگار مکتب سردار سلیمانی یک تکلیف همگانی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد فرهنگی و اجتماعی عملیات سردار شهید قاسم سلیمانی با بیان این مطلب که نشر مولفه های ماندگار مکتب حاج قاسم سلیمانی یک تکلیف همگانی است، اظهار کرد: از ظرفیت های دینی و مردمی در نشر و گفتمان سازی مکتب سردار دلها استفاده خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که سردار سلیمانی الگوی مقاومت و مدیریت انقلابی در جهان اسلام است، ادامه داد: خوش‌رویی، ساده زیستی، عقلانیت انقلابی، شجاعت بی‌بدیل، دشمن شناسی دقیق، درایت، بصیرت و لحظه شناسی از ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: سردار سلیمانی فرزند انقلاب بود و در هیچ شرایطی و هرگز، مرعوب دشمنان اسلام نشد و همواره سد راه آنها در منطقه بود.

وی گفت: از ویژگی‌های مکتب حاج قاسم، سنجش و پردازش دقیق از مسائل و این ویژگی‌های کم نظیر و سیره رفتاری، او را به یک مکتب تحول آفرین تبدیل کرد و به فرموده مقام عظمای ولایت، با این عقبه درخشان و نورانی، با شهادتش، زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشاند و معنی و مفهوم انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن را برای همگان به شایستگی و به‌عنوان یک الگویی ماندگار، تبدیل کرد.

دیلمی با اشاره به این مطلب که به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از ۶ الی ۱۳ دیماه هر شب از ساعت ۲۱ از سیمای مرکز گلستان به طور زنده برنامه خواهیم داشت، اضافه کرد: برنامه‌هایی با حضور مهمانان، موثرین اجتماعی، انقلابی و نقش آفرینان دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم یا با حضور همرزمان حاج قاسم و همچنین ارتباط زنده با مزار حاج قاسم در کرمان خواهیم داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار