از بخشش هجدهمین محکوم به قصاص تا تکذیب سانحه برای صیادان گلستانی از جمله مهمترین اخبار چهارشنبه دهم دیماه در گلستان بود.

از بخشش هجدهمین محکوم به قصاص تا تکذیب سانحه برای صیادان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، مدیر ستاد اقامه نماز گلستان از برگزاری اجلاس نماز استان به صورت ارتباط مجازی در ۱۰۰ نقطه از گلستان خبر داد.

*** مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: یکی از همکاران کمیته امداد گلستان با کمک خداپسندانه خود و پرداخت هزینه برگزاری مراسم ختم پدر، حمایت از ۱۰۰ یتیم و فرزند محسنین گلستانی را برعهده گرفت.

***استاندار گلستان گفت: خبری که از بامداد امروز مبنی بر وقوع سانحه دریایی برای تعدادی از قایق‌های صیادی و جان‌باختن ۱۶ صیاد روستای چاپاقلی شهرستان بندرترکمن منتشر شده است، صحت ندارد.

*** یزدی گفت: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبل با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان گلستان از امروز تا ۱۳ دی دایر شد.

*** مدال طلای جشنواره بین قاره‌ای آلمان، آفریقای جنوبی و اندونزی به «احمد خطیری» عکاس گلستانی رسید.

***استاندار گلستان با بیان اینکه ۱۵ درصد مدارس استان تخریبی است، گفت: ۶۰۰ مدرسه جدید در دست ساخت قرار دارد تا بخشی از کلاس‌های درس نوسازی شود.

*** گوهری راد گفت: بیش از ۷۰ درصد از دانش آموزان در شبکه شاد حضور دارند و آزمون خود را از این طریق برگزار می کنند.

*** فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان گفت: برای پوشش حریق‌های احتمالی در جنگل‌های گلستان خصوصاً در شرق استان با توجه به وزش باد در فصل گرم سال و پوشش درختان سوزنی برگ، استقرار بالگرد در این استان ضروری است.

*** نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: در استان گلستان باید با کشورهای آسیای میانه و مخصوصاً ترکمنستان روابط خوبی داشته باشیم.

*** استاندار گلستان با تاکید بر استفاده بیشتر از فناوری برای رونق فعالیت‌های اقتصادی به خصوص در دوران شیوع کرونا گفت که توسعه کمی و کیفی واحدهای فناورانه زمینه افزایش بهره‌وری محصولات و درآمد سرانه مردم استان را فراهم می‌کند.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار