رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مراوه تپه خبر داد

حجت الاسلام ممشلی گفت: مراسم سالگرد شهید سلیمانی و یادواره شهدای مراوه تپه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی و یادواره شهدای مراوه تپه

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «ایوب ممشلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با بیان اینکه حرف زدن در خصوص یک انسان کامل و فرمانده سپاه قدس کار سختی است، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی رفت ولی اگر کسی دلش را برای خدا بدهد همه مومنان یاد آن  فرد را در دل خود نگاه می دارند و این شهید والامقام نیز اینگونه بود و در دل مردم ایران باقی ماند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مراوه تپه ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند که شهید حاج قاسم سلیمانی بارها و بارها جان عزیز خود را در معرض تهاجم دشمن به خطر انداخت و در نهایت نیز به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 

حجت الاسلام ممشلی ابراز داشت: سردار سپهبد قاسم سلیمانی با رشادت و دلاوری های خود در منطقه به سید الشهدای مقاومت تبدیل شد و جایگاه والایی در نزدم ملت ایران پیدا کرد.

 

وی به مناسبت شهادت شهید سلیمانی در شهرستان مراوه تپه برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است، افزود: رزمایش همدلی و مواسات با دبیری سپاه شهرستان و همکاری دستگاه های اجرایی در این ایام در چند مرحله برگزار شد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مراوه تپه یادآور شد: طرح عملیات فرهنگی اجتماعی شهید سلیمانی، پویش ختم قرآن و نشست های بصیرتی از دیگر برنامه هایی است که در این ایام در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام ممشلی افزود: یادواره شهدای مراوه تپه و گرامیداشت نخستین سالگرد شهید سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده از دیگر برنامه هایی است که در این ایام در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار